Στο δείπνο καταλύσεως της νηστείας «Ιφτάρ», που διοργανώθηκε στην Κομοτηνή, σήμερα Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026, από τη Διαχειριστική Επιτροπή Μουσουλμανικής Περιουσίας Κομοτηνής, παραβρέθηκε ο Σοφολογιότατος Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης Σουχέϊπ Ιμάμ, κατόπιν προσκλήσεως των διοργανωτών.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Γενί Τζαμί, στο Τεκκέ Τζαμί και στους εξωτερικούς χώρους αυτών. Παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η συμμετοχή των …










Πρόσφατα σχόλια